Account management 3.0

Johan A.M. Vanhaverbeke • Paperback

€ 38,00

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen' - het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt. Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klanten- portfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken. Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied. Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijk- oefeningen en -voorbeelden om de materie op een inter- actieve en geactualiseerde manier in te oefenen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Johan A.M. Vanhaverbeke
UitgeverijAcco België
ISBN9789033496295
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
Afmetingen245 x 170 x 15 mm.
Gewicht480 gr.

Recent bekeken producten