Basisboek online marketing

Berend Sikkenga, Marjolein Visser • Hardcover

€ 56,95

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Basisboek Online Marketing is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het héle marketingproces behandelt. Zowel de theorie achter online marketing als de technieken en media komen aan de orde, steeds geïllustreerd met actuele voorbeelden en cases.

Waarom kiezen voor Basisboek Online Marketing?

* zeer toegankelijk dankzij de vele actuele voorbeelden en cases;
* handige website met veel extra materiaal;
* goede voorbereiding op de beroepspraktijk.

Online marketing is vandaag de dag een vast onderdeel van de marketingoperatie. Marktonderzoek, marketingcommunicatie, customer relationship management en klantenservice zonder de inzet van (mobiel) internet en social media is eigenlijk ondenkbaar. Het is dus belangrijk om als toekomstige marketeer te weten hoe je het internet voor je kunt laten werken. Basisboek Online Marketing is hiervoor een zeer goed handboek.

Het boek start met de introductie van het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod, waaronder het ontwerpen van effectieve communicatiesites, webshops en sites die het dienstverleningsproces van een organisatie ondersteunen. De nadruk ligt hierbij altijd op het optimaliseren van de conversie. Het boek sluit zoveel mogelijk aan bij de marketingconcepten zoals die in het vak gebruikelijk zijn. Het is ook verkrijgbaar als e-book.

Bij Basisboek Online Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Boekenadvies op maat

eci adviseert op basis van inhoud, genre en stijl

Enthousiast over dit boek?

Dan raken deze boeken je ook

Of zoek je andere…

  • boeken over marketing
  • leerzame boeken in toegankelijke stijl

Details:

Auteur(s)Berend Sikkenga, Marjolein Visser
UitgeverijNoordhoff Uitgevers
ISBN9789001850951
TaalNederlands
UitvoeringHardcover
Aantal pagina's605
Verschijningsdatum
SerieBasisboek
Afmetingen250 x 182 x 33 mm.
Gewicht1146 gr.

Recent bekeken producten