Commercieeel management

G. de Jonge, G. de Jongh, G. Feijt, G. Jongh D, J. van Baardwijk, M. Kempeneers • Hardcover

€ 55,50

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

In het boek Commercieel management leert de cursist hoe hij de markt kan onderzoeken en hoe hij plannen moet maken. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere de interne en externe analyse, het productbeleid, de productmix, de prijs en distributie, het accountplan en het marketingplan.

Dit bronnenboek kan gebruikt worden voor de volgende opleidingen:
- Junior accountmanager
- Vestigingsmanager groothandel
- Assistent-manager internationale handel.

Het boek Commercieel management wordt ondersteund door de methodewebsite www.scoren.info. Bij aanschaf van dit boek krijgt u een inlogcode voor 1 jaar voor deze website.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)G. de Jonge, G. de Jongh, G. Feijt, G. Jongh D, J. van Baardwijk, M. Kempeneers
UitgeverijEdu'actief
ISBN9789037208207
TaalNederlands
UitvoeringHardcover
Verschijningsdatum
SerieScoren.info
Afmetingen304 x 215 x 20 mm.
Gewicht1194 gr.  

Recent bekeken producten