Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen • Paperback

€ 38,90

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen

Customer Delight Strategie is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen.

De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!

Aanvullende informatie
Over de auteur:
Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Jean-Pierre Thomassen
UitgeverijVakmedianet Management
ISBN9789013110159
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
Afmetingen240 x 167 x 15 mm.
Gewicht483 gr.

Recent bekeken producten