(e) Marketing

Cor Molenaar • Paperback

€ 42,25

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel.

In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing. Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, on line communicatie, on line retail.. ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en – tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Cor Molenaar
UitgeverijNoordhoff Uitgevers
ISBN9789001782528
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's301
Verschijningsdatum
Afmetingen238 x 171 x 15 mm.
Gewicht581 gr.  

Recent bekeken producten