Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Hotel Inc. Commercieel management en marketing instr/werkboek & code

In deze module gaat de student aan de slag met opdrachten die te maken hebben met commercieel management en marketing. De student werkt toe naar het ontwikkelen van een marketing- en commercieel plan voor het ondernemingsplan. Onderwerpen als voorraad bewaken, artikelen inkopen en ontvangen, het promoten van de onderneming, gastenanalyse en het signaleren en afhandelen van klachten komen aan bod. De module is opgezet volgens het principe van de PDCA-cyclus. Bij deze module kan voor de ondersteunende theorie gebruik worden gemaakt van het bronnenboek Hotel Inc. Commercieel management ISBN 978 90 3720 510 7.
25,25
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
25,25
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Barend Bakkenes
  • Uitgeverij : Edu'actief
  • ISBN : 9789037210439
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Verschijningsdatum : 31-07-2013
  • Afmetingen : 298 x 209 x 10 mm.
  • Gewicht : 450 gr.