Inleiding op marktonderzoek

C. Bakker, G. de Jongh, J. Oude Lansink, J. van Baardwijk, P. Ketelaars, R. van Midde • Paperback

€ 30,50

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

In het boek Inleiding op marktonderzoek komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marktonderzoek, brancheonderzoek, klantenanalyse, concurrentieanalyse, prijsanalyse, klanttevredenheidsonderzoek, marktonderzoeksmethoden, marktonderzoeksproces, enquête, exportmarktonderzoek en trends.

Inleiding op marktonderzoek kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Commercieel medewerker
- Junior accountmanager
- Vestigingsmanager groothandel
- Assistent-manager internationale handel.

Inleiding op marktonderzoek is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.scoren.info waar u extra lesmateriaal vindt.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)C. Bakker, G. de Jongh, J. Oude Lansink, J. van Baardwijk, P. Ketelaars, R. van Midde
UitgeverijEdu'actief
ISBN9789037210835
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
SerieScoren.info
Afmetingen299 x 212 x 8 mm.
Gewicht277 gr.  

Recent bekeken producten