Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Inleiding op marktonderzoek

In het boek Inleiding op marktonderzoek komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marktonderzoek, brancheonderzoek, klantenanalyse, concurrentieanalyse, prijsanalyse, klanttevredenheidsonderzoek, marktonderzoeksmethoden, marktonderzoeksproces, enquête, exportmarktonderzoek en trends.

Inleiding op marktonderzoek kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Commercieel medewerker
- Junior accountmanager
- Vestigingsmanager groothandel
- Assistent-manager internationale handel.

Inleiding op marktonderzoek is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.scoren.info waar u extra lesmateriaal vindt.
30,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
30,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!