intermediair Het merk ik

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten. Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van Het merk IK® verkocht! De invloed die Het merk IK® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk '5 jaar TalentBranding-cases in de praktijk'. Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.
13,59Vriendenprijs
16,99 Vaste prijs
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
16,99
13,59 Vanaf je 4e boek
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!