intermediair Werk vinden met social media

Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Aaltje Vincent, auteur van de bestsellers Jobmarketing 2.0 en Solliciteren via LinkedIn, neemt je mee in alle stappen van het wervings- en selectieproces en hoe men daarbinnen met social media werkt. Na het lezen van Werk vinden met social media weet je hoe je slim gebruik kan maken van deze media om de ideale baan te vinden en om gevonden te worden voor jouw ideale baan. Werk vinden met social media geeft antwoord op vragen als:

* Hoe maak je jezelf zichtbaar?
* Hoe om te gaan met privacy?
* Hoe gebruiken recruiters social media?

Aaltje Vincent is een ervaren loopbaanprofessional, toonaangevend expert in jobmarketing en trainer van werkzoekers en loopbaanprofessionals. Binnen het loopbaanvak ligt haar uitgesproken passie in het begeleiden en trainen van mensen die, nadat ze weten wat ze zoeken, dit nieuwe werk willen vinden.

12,79Vriendenprijs
15,99 Vaste prijs
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
15,99 Vaste prijs
12,79 Vanaf je 4e boek
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Aaltje Vincent
  • Uitgeverij : Spectrum
  • ISBN : 9789000325429
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 160
  • Verschijningsdatum : 22-01-2013
  • Serie : Intermediair
  • Afmetingen : 215 x 140 x 12 mm.
  • Gewicht : 254 gr.