Marketing; de basisprincipes

• Paperback

€ 26,50

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Dit boek is ontstaan vanuit een voelbare behoefte aan een samenvattend overzicht in het domein van marketing. Het onderscheidt zich duidelijk van de vele uitgebreide, maar vaak complexe, marketinghandboeken. Dit werk is in de eerste plaats een handboek voor bachelor- studenten die een helder en overzichtelijk beeld willen van het marketinglandschap. Het geeft een beknopt maar degelijk overzicht van de belangrijkste principes en processen binnen het marketinggebeuren. Het is dan ook interessant leesvoer voor elke leek die snel meer wil weten over het vakgebied marketing. In zes delen wordt de lezer ingewijd in de basisprincipes van marketing. Deel 1 ontrafelt de kluwen van communicatie en marketing en reikt een begrijpelijk begrippenkader aan. In deel 2 krijgt de lezer inzicht in wat marketing is en hoe het marketingdenken is geëvolueerd. In deel 3 tot en met 6 gaat het handboek grondig in op de marketingmix. Elk marketinginstrument wordt ontleed en bekeken vanuit een communicatiestandpunt. Het is vanzelfsprekend dat ook recente processen als het gebruik van sociale online platformen, e-commerce en content marketing worden aangehaald.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

UitgeverijAcco, Uitgeverij
ISBN9789033497834
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
Afmetingen245 x 170 x 11 mm.
Gewicht337 gr.  

Recent bekeken producten