Marketing Memo Brand Experiences

D. Buschman, F. Schavemaker • Paperback

€ 25,95

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ΓΊ de klant in de ban van uw merk?
Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)D. Buschman, F. Schavemaker
UitgeverijAdfo Books
ISBN9789013022186
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's153
Verschijningsdatum
SerieMarketing Memo
Afmetingen185 x 110 x 9 mm.
Gewicht136 gr.

Recent bekeken producten