Medicus & Management Marketing voor zorgverleners

B. den Engelsen, C. van Beek, G. Blijham • Paperback

€ 26,90

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Gereguleerde marktwerking is de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders maakt de gezondheidszorg een grote omslag door in de wijze waarop vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd. Er wordt een nieuw spel gespeeld: het spel van de markt.

Voor de meeste zorgverleners is marketing nog een onbekend terrein. Dit boek biedt hulp bij het beantwoorden van belangrijke strategische vragen, zoals:
- Waarop baseren patiënten hun oordeel over zorgaanbieders?
- Hoe kunnen we bestaande klanten behouden en nieuwe klanten werven?
- Wie zijn eigenlijk onze concurrenten en hoe kunnen we ons van hen onderscheiden?

De auteurs - een marketeer, een bestuurder en een medicus - zorgen ervoor dat u vanuit een ander en nieuw perspectief naar de zorg gaat kijken.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)B. den Engelsen, C. van Beek, G. Blijham
UitgeverijBohn Stafleu Van Loghum
ISBN9789031349708
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's160
Verschijningsdatum
SerieMedicus & Management
Afmetingen211 x 138 x 9 mm.
Gewicht204 gr.

Recent bekeken producten