Oog voor strategie

P. van der Velpen • Paperback

€ 47,90

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Veel organisaties hebben te maken met grote veranderingen in hun omgeving: soms bezuinigingen, maar ook (gedwongen) fusies en andere eisen van de financiers, verwijzers en/of klanten, nieuwe regelgeving en nieuwe concurrenten. Strategisch management is erop gericht de organisatie een duidelijke plek te geven in die turbulente omgeving, om daarmee de kans op continuïteit van de organisatie te vergroten. In dit boek presenteert Van der Velpen een op de non-profitsector toegesneden aanpak van strategisch management, waarbij hij het accent vooral legt op het 'uitvoeren' van de strategie.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)P. van der Velpen
UitgeverijBohn Stafleu Van Loghum
ISBN9789031311378
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's239
Verschijningsdatum
Afmetingen242 x 168 x 13 mm.
Gewicht412 gr.  

Recent bekeken producten