Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

PM-reeks Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de managementtheorie van Taylor. Het verklaart hoe communicatie en managementproblemen kunnen worden opgesplitst in delen. Daardoor ontstaat een duidelijk overzicht. Dit helpt om gestructureerd te werken aan de oplossing van die problemen.

Om de verschillende gesprekstechnieken effectief te kunnen toepassen, is het nodig eerst inzicht te verkrijgen in de onderdelen van het complexe communicatieproces. Om die onderdelen te leren beheersen, is oefening nodig. Dit boek biedt u de mogelijkheden te werken aan de verbetering van uw communicatie. Het biedt een praktische handleiding met voorbeelden hoe aan die verbetering kan worden gewerkt.

Het boek is het resultaat van meer dan vijfentwintig jaar onderzoek naar en ervaring met trainingen in de basisvaardigheden van communicatie. Essentieel voor de `theoretische` inhoud is dat de vaardigheden/competenties die worden behandeld, consequent worden geoefend. Als u dat doet, zult u merken dat de vaardigheden daadwerkelijk worden toegevoegd aan uw gedragsrepertoire.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!