PR en communicatiemiddelen Training

Jan Mars • Paperback

€ 13,25

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Met deze training oefenen studenten uiteenlopende communicatiemiddelen, waarmee in de beroepspraktijk op allerlei manieren en met zeer verschillende doelen pr kan worden bedreven. De training bevat opdrachten en oefeningen, die veelal door viertallen moeten worden gedaan, waarin de studenten kennis maken met verschillende soorten communicatiemiddelen, van flyers en folders tot websites en YouTube. De verworven vaardigheden wordt toegepast bij het ontwerpen van communicatieplannen en pr-campagnes. Toetsbare producten: persoonlijk verslag, demonstratie. Deze training kan worden gebruikt voor de opleiding: - sociaal-cultureel werker. Factor-E voor SAW Factor-E bestaat uit cursussen, trainingen en projecten naar het leerlijnenmodel van De Bie. Het materiaal van Factor-E behandelt de onderwerpen vanuit de praktijk. In een training staan het handelen en het ontwikkelen van vaardigheden centraal. De student kan op een actieve manier oefenen met de vaardigheden. De training bevat veel oefeningen. De student oefent de vaardigheden individueel of in groepsverband. Eventuele stappenplannen zijn weergegeven inwerkmodellen. In de training komen ook opdrachten voor. In de opdrachten wordt een enkele theoretische achtergrond gegeven indien nodig. Een training heeft een omvang van 40 SBU (instructie, begeleiding, oefening, huiswerk).

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Jan Mars
UitgeverijEdu'actief
ISBN9789037204513
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
Afmetingen298 x 212 x 4 mm.
Gewicht127 gr.

Recent bekeken producten