Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Programmamanagement

Alles moet tegelijk worden gedaan en alles moet morgen klaar zijn. Projecten en andere activiteiten buitelen over elkaar heen: er komt voortdurend werk bij, er gaat niets af. Klanten, leveranciers, overheden en bestuurders: iedereen heeft zijn wensen in contacten met organisaties. Men wil resultaten zien en afrekenen op prestaties: het moet in één keer goed, het moet nu klaar en 'ik wil er niet te veel voor betalen'. Situaties waar velen van u dagelijks mee worden geconfronteerd.

Een samenhangende aanpak is dan vaak nodig om aan dergelijke verlangens tegemoet te komen. Programmamanagement is een passende aanpak, omdat niet alleen de producten en projectresultaten centraal staan, maar meer nog de doelen: de gewenste mooiere samenleving of de voor klant én werknemer prettiger organisatie. Daarvoor tijdelijk de goede dingen doen, in een duidelijke prioriteitsvolgorde, met de daarvoor benodigde middelen (tijd, geld en aandacht). Dat is programmamanagement.

Deze tweede geheel herziene uitgave van Programmamanagement laat zien hoe programmamanagement werkt en wat de ervaringen zijn met deze aanpak in diverse organisaties in Nederland. Sinds het begin van deze eeuw zijn erg veel managers in organisaties met programmamanagement aan de slag gegaan. Regelmatig verschijnen in kranten advertenties met vacatures voor programmamanagers. Uiteraard geven de auteurs u de nodige praktische tips en waarschuwen u voor de valkuilen. Ook hebben zij collega's bereid gevonden vanuit hun ervaring dieper in te gaan op enkele cases. De toegevoegde waarde van programmamanagement wordt steeds duidelijker.
49,90
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
49,90
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : G. Wijnen, T. van der Tak
  • Uitgeverij : Vakmedianet Management
  • ISBN : 9789013036282
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 279
  • Verschijningsdatum : 23-06-2006
  • Afmetingen : 251 x 165 x 24 mm.
  • Gewicht : 689 gr.