Samenwerkingsperikelen in de huisartspraktijk

Als huisarts werkt u samen met collega's, geeft u leiding aan praktijkmedewerkers en hebt u te maken met andere specialisten. In veel gevallen zullen deze complexe processen goed verlopen, maar het samenwerkingsterrein telt vele valkuilen. Misverstanden, communicatieproblemen en onenigheden kunnen de kwaliteit van zorg bedreigen en het werkplezier grondig bederven. Samenwerkingsperikelen in de huisartspraktijk is geschreven om problemen in de samenwerking te voorkomen of op te lossen. Met humor analyseren de auteurs veelvoorkomende problematische situaties edie zich voordoen bij de samenwerking. Ze bespreken in korte casus problemen in de samenwerking tussen huisartsen, bij het leidinggeven aan en het samenwerken met het eigen personeel en bij de samenwerking met andere specialisten. Na elke casus bespreken ze bijpassende theorie, mogelijke oplossingen en overeenkomstige situaties waarin het specifieke probleem in de samenwerking zich kan voordoen. De auteurs vertellen niet hoe het moet, maar reiken hulpmiddelen aan waarmee u zelf aan de slag kunt gaan. Samenwerkingsperikelen in de huisartspraktijk is vooral bedoeld voor huisartsen en aios huisartsgeneeskunde. Andere artsen, doktersassistenten en praktijkondersteuners kunnen er zeker ook hun voordeel mee doen.
22,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
22,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Lees een stuk uit

Samenwerkingsperikelen in de huisartspraktijk

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!