Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!

Gerbrand Rustenburg • Paperback

€ 36,00

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN! De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitste- kende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauw- keuriger prognoses en tot reductie van risico's. Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciële bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marke- tingprofessionals in ondernemingen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Gerbrand Rustenburg
UitgeverijAcco
ISBN9789033495397
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's192
Verschijningsdatum
Afmetingen245 x 171 x 12 mm.
Gewicht406 gr.  

Recent bekeken producten