Tendens Communicatie in toerisme en recreatie | online en offline

Alberdien Terpstra • Paperback

€ 22,50

2 - 3 Werkdagen

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant of de gast. Dat kan aan de balie zijn, maar ook telefonisch of via internet en sociale media. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit theorieboek lees je alles over communicatie in je functie, zowel online als offline. Klant- of gastgericht gesprekken voeren, effectief schrijven, online en offline communiceren, promotionele teksten en rapporten en verslagen worden allemaal behandeld. Specifieke kenmerken voor verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel, reisbranche en toeristisch informatiebedrijf worden apart toegelicht. Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche en Toeristisch informatiebedrijf. In alle Tendens Toerisme en recreatie profieldeel-werkboeken wordt verwezen naar dit theorieboek.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Alberdien Terpstra
UitgeverijEdu'actief
ISBN9789037228489
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
SerieTendens Toerisme en Recreatie
Afmetingen299 x 210 x 10 mm.
Gewicht609 gr.  

Recent bekeken producten