Tendens Werkboek Frontoffice reisbranche

Jos Haaf Ten • Paperback

€ 16,50

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Jos Haaf Ten
UitgeverijEdu'actief
ISBN9789037228380
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
SerieTendens Toerisme en Recreatie
Afmetingen299 x 210 x 10 mm.
Gewicht401 gr.  

Recent bekeken producten