Vijftig Tinten Grijs

0 reviews Paperback Alle literatuur

De wereldwijde hype! Nu verfilmd
Lees de complete review van Marleen Merckx

De jonge studente in de literatuur Anastasia Steele komt in aanraking met de innemende en raadselachtige miljonair Christian Grey. Zij is gelijk door hem betoverd, maar Grey wijst haar aanvankelijk af. Dit maakt Anastasia’s begeerte alleen maar intenser. Steeds dieper trekt hij haar in zijn wereld van duistere seksuele fantasieën. Anastasia geniet aanvankelijk van alles wat Grey haar op seksueel gebied leert. Maar meer en meer krijgt de onpeilbare Grey Anastasia in zijn macht. Zijn donkerste en diepste wens: totale controle over haar. Christian Grey is verslavend gevaarlijk. Oorspronkelijke titel “ Fifty shades of Grey”. Lees ook de volgende twee delen “Vijftig tinten Donkerder” en “Vijftig tinten vrij”.

€ 10,00
Voor leden: €8,00

20% korting voor jou

€8,00

(normaal €10,00)

Bestellen Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Vijftig Tinten Grijs is ook verkrijgbaar als:

Aangeraden door

De wereldwijde hype! Nu verfilmd

Tja, ‘Vijftig tinten grijs’. Hét boek dat de hele wereld in rep en roer bracht. Bij verschijnen nog uniek in zijn soort. Inmiddels is de markt overspoeld met boeken met een zelfde soort thematiek. Toch voelt ‘Vijftig tinten’ nog altijd als het oerboek in dit genre. Waarom is dit zo’n wereldwijde hype? Het antwoord is waarschijnlijk simpel: de seks… Expliciet, kinky en voor velen een verborgen fantasie. Het verhaal is wel bijzonder cliché: een knappe ervaren man, een onschuldige jonge vrouw, de jonge vrouw wil meer dan alleen maar seks, de knappe man met vreemde seksuele voorkeuren bezwijkt voor haar. Een regelrechte soap. Wat je dan toch door laat lezen is de nieuwsgierigheid naar de afloop.’ Vijftig tinten’ moet je lezen om mee te kunnen praten. En misschien ben jij wel één van die miljoenen mensen die dit het meest geweldige boek ooit vindt. De meningen zijn verdeeld. Maar je hoeft je er in ieder geval zeker niet meer voor te schamen. E.L. James heeft de acceptatie van erotische literatuur stevig op de kaart gezet. Straks met z’n allen met rode oortjes naar de bioscoop. Gegarandeerd een leuk avondje uit.

Productspecificaties

Auteur(s)UitgeverijPrometheus
ISBN9789044621846TaalNederlands