Vraagsturing en competenties

B.C.M. Tuin, H.L. Akkerboom, W.M.M. Beijer • Paperback

€ 46,90

3 - 5 Werkdagen

Gratis verzending
Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht?

Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)B.C.M. Tuin, H.L. Akkerboom, W.M.M. Beijer
UitgeverijBohn Stafleu Van Loghum
ISBN9789031346059
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's125
Verschijningsdatum
Afmetingen210 x 148 x 8 mm.
Gewicht178 gr.  

Recent bekeken producten