Communiceren in tijden van crisis-   eReader eBook

Jeroen Wils • eBook

€ 19,99

Direct downloaden

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Jeroen Wils
UitgeverijLannoo Campus
ISBN9789401419062
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's154
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1351 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten