Customers are just like regular people

Everybody has customers; some are within our own organizations, and some are outside them. We exist by their grace because, ultimately, they are the ones who pay our salary, for our next vacation, or the new car. That is to say, they do if they are satisfied Customers are just like regular people shows what can go wrong in our contact with customers, how to prevent this, and how to find better ways of doing things. With his sharp, humorous columns, Jos Burgers holds up a mirror to the reader. If you think you can tempt your customers with fancy, full-colour brochures and big words, you will be amazed by the 100 eye openers in this book. You will certainly never look at your customers in the same way again! Customers are just like normal people: they want attention and respect, and they want to feel they can trust you. If you want to improve your customer orientation you must, therefore, do more than just supply a product or a service: you have to fulfil these customers wishes, and not merely try to attract new clients. Remember: if you never lose another customer, your business will increase automatically! Jos Burgers is an independent marketing consultant who helps organizations strengthen their market position and improve their customer orientation. He is a bestselling author in the field of marketing and customer relationship management, and a popular speaker at seminars and conferences.
15,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
15,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Jos Burgers
  • Uitgeverij : Academic Service
  • ISBN : 9789052617831
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 116
  • Verschijningsdatum : 28-10-2009
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 887 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld