Darwin en de consument

Waarom zou iemand een Hummer kopen, zo ongeveer de minst praktische en slechtst denkbare auto? En waarom zou je make-up gebruiken of botox om er jonger uit te zien? De waarheid achterhaalt je toch wel Geoffrey Miller bekijkt de consumptiemaatschappij van een afstand, vol verbazing en met steeds meer ergernis. De eerste levensbehoeften (water, voedsel) zijn relatief goedkoop maar blijkbaar schatten we verkeerd in wat een 'levensbehoefte' is. Daarop wordt ingespeeld door bedrijven en winkels die luxe, status en seks verkopen. Miller neemt er geen genoegen mee, en Darwin en de consument beschrijft niet alleen hoe doorgeslagen ons koopgedrag is maar ook wat we moeten doen om met beide benen op de grond te komen staan. '
9,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
9,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Geoffrey Miller
  • Uitgeverij : Atlas Contact
  • Vertaler(s) : Nico Groen
  • ISBN : 9789025434090
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 464
  • Verschijningsdatum : 26-05-2010
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 489 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld