De alignment-factor-   eReader eBook

Cees BM van Riel • eBook

€ 29,99

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. - Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. - Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. - Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. - Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen. Cees B.M. van Riel (1951) is hoogleraar Corporate Communication aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, en medeoprichter van het wereldwijd actieve Reputation Institute. Hij is auteur van de bestseller Identiteit & Imago en samen met Charles Fombrun van Reputatiemanagement, Essentials of Corporate Communication en Fame & Fortune.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Cees BM van Riel
UitgeverijAcademic Service
ISBN9789052619620
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's233
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte14149 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten