De consultancymethode-   eReader eBook

Marc G. Baaij • eBook

€ 19,99

Direct downloaden

De consultancymethode is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Hoe benut u de kansen van opkomende markten om uw organisatie duurzaam en winstgevend te laten groeien? Hoe moet u reageren op de prijsverlaging van uw belangrijkste concurrent?Uw organisatie heeft een innovatief product, maar weet daar geen succes mee te bereiken. Wat moet u doen? De consultancymethode helpt u deze en andere managementvragen snel en doeltreffend te beantwoorden door ze logisch te structureren, en eerst hypotheses te formuleren over mogelijke antwoorden voordat u gaat analyseren. De methode is vooral geschikt als: > de vragen complex zijn en nog niet helder in kaart gebracht; > er een overvloed aan data is; > belanghebbenden dwarsliggen; > er grote tijdsdruk of onzekerheid is. De consultancymethode laat met een gedetailleerd en rijk geïllustreerd stappenplan zien hoe u deze methode in uw eigen praktijk kunt toepassen. Praktijkvoorbeelden van vooraanstaande ondernemingen als Unilever en DSM illustreren elke stap en de bijbehorende technieken. Marc Baaij is hoofddocent Strategisch management aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit en verzorgt voor managers en professionals cursussen over de consultancymethode. Marc was eerder bij een internationale topmanagementconsultancy werkzaam als consultant en researchmanager. De consultancymethode is niet gebaseerd op complexe concepten en theorieën, maar op logisch nadenken. Toonaangevende internationale topmanagementconsultants en gerenommeerde nationale managementadviesbureaus gebruiken deze methode met succes.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Marc G. Baaij
UitgeverijAcademic Service
ISBN9789052618678
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte4168 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten