De kleine Marketing voor Dummies (eBook)-   eReader eBook

Alexander Hiam • eBook

€ 7,99

Direct downloaden

De kleine Marketing voor Dummies (eBook) is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Boekenadvies op maat

eci adviseert op basis van inhoud, genre en stijl

Enthousiast over dit boek?

Dan raken deze boeken je ook

Of zoek je andere…

  • boeken over reclame
  • toegangkelijke boeken om iets te leren

Details:

Auteur(s)Alexander Hiam
UitgeverijVoor Dummies
Vertaler(s)Elisabeth van Borselen
ISBN9789045352251
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's99
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte852 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
SerieVoor Dummies
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten