De kunst van cultuurmarketing-   eReader eBook

Ruurd Mulder • eBook

€ 41,99

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de culturele sector verder professionaliseert op het gebied van marketing en promotie.< In 'De kunst van cultuurmarketing' brengt de auteur het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elkaar. Het boek biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Daarbij wordt ruim aandacht besteed aan ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media. Het boek bevat eigentijdse voorbeelden en zowel klassieke als actuele cases. Ieder hoofdstuk sluit af met discussievragen en stellingen. Dit basisboek wordt gebruikt in kunst- en cultuuropleidingen die marketing als hoofd- of bijvak aanbieden. Daarnaast is het bedoeld voor (beginnende) professionals in culturele organisaties en creatieve zelfstandigen. Ruurd Mulder is als docent cultuur- en mediamarketing verbonden aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie (MIC) van de Hogeschool van Amsterdam.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Ruurd Mulder
UitgeverijCoutinho
ISBN9789046961582
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's320
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF
Adobe PDF is een formaat van Adobe Systems. Het is een veel gebruikt formaat voor op de computer, maar wordt ook ondersteund door vrijwel elke e-reader en tablet.
Bestandsgrootte7489 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten