De (on)zin van het (on)bewuste-   eReader eBook

Jesse Derkx, Liesbeth Gerritsen, Waldo Swijnenburg • eBook

€ 4,95

Direct downloaden

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd. 'De (on)zin van het (on)bewuste' is het resultaat van dit onderzoek. De bevindingen in deze publicatie zijn even verrassend als verhelderend. Onmisbaar voor iedereen die zich in de praktijk bezighoudt met consumentengedrag. Waldo Swijnenburg is psycholoog en socioloog en Managing Partner van MARE Research. Dr. Liesbeth Gerritsen is psycholoog en werkzaam bij MARE Research als Research Director. Jesse Derkx is afgestudeerd in Reclame, Marketing en Communicatie en werkt momenteel als freelance schrijver.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Jesse Derkx, Liesbeth Gerritsen, Waldo Swijnenburg
UitgeverijEburon Elements
ISBN9789059725966
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's55
Verschijningsdatum
Formaat
ePub
ePub is een open standaard formaat voor eBooks. Dit formaat wordt door praktisch alle e-readers en e-reader apps op tablets behalve de Amazon Kindle ondersteund.
Bestandsgrootte1712 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten