De Online Scorecard 3.0-   eReader eBook

Geert-Jan Smits, Joost Steins Bisschop • eBook

€ 17,99

Direct downloaden

De Online Scorecard 3.0 is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Ondernemingen die het online domein benaderen zonder een volgbare opzet schieten tekort. De online scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. De Online Scorecard 3.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. De auteurs beschrijven de veel gebruikte termen, de indicatoren, modellen en technologieën en brengen ze met elkaar in verband. Daarbij verwijzen zij geregeld naar betrouwbare en volledige bronnen. De theorie wordt nog inzichtelijker door interviews met inspirerende spelers die met de online scorecard hebben gewerkt, zoals Marijn de Wit (BOL), Martijn van der Zee (KLM) en Geert-Jan Smits (Flinders). Opdrachten, infographics en een heldere structuur maken dit boek ook geschikt als studieboek. Het is van belang voor e-commerce geïnteresseerden, (e-commerce) managers, studenten en docenten aan HBO en universiteit. Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds, vaste columnist van Het Financieele Dagblad en docent aan Beeckestijn business school en Nijenrode business universiteit. Geert-Jan Smits is managing director bij Flinders en bestuurslid bij Thuiswinkel.org. De eindredactie en educatieve toepassing is in handen van Marenna van Reijsen. Zij is consultant, lector en docent e-commerce bij Tio University of applied sciences en auteur van het boek Interactieve Marketing.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Geert-Jan Smits, Joost Steins Bisschop
UitgeverijPearson Benelux
ISBN9789043031745
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's161
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte5925 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten