Een digitaal marketingplan in 100 dagen-   eReader eBook

Bert van Wassenhove • eBook

€ 23,99

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Heeft mijn marketing wel sociale media nodig? Een krachtig model om álle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid! Het '100 dagen'-stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. Boordevol praktische tips: In welke kanalen moet je investeren? Hoe selecteer je de juiste partners? Een praktisch en inspirerend boek voor marketing professionals, managers en ondernemers.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Bert van Wassenhove
UitgeverijLannoo Campus
ISBN9789401405805
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's200
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1768 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten