Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Een Praktische Kijk Op Marketing- En Strategiemodellen

Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing. CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen. Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals: * Van relatiemanagement naar communitymanagement; * Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content; * Van producten naar diensten naar belevingen; * Mobiel internet en mobiele ICT; * Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen. CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil versterken. Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet. 'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!' Rob Beltman, Consultant ICSB 'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.' Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
25,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
25,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Marleen Bekkers, Yousri Mandour
  • Uitgeverij : Academic Service
  • ISBN : 9789039527757
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 209
  • Verschijningsdatum : 07-08-2013
  • Formaat :
    ePub met Adobe DRM
    ePub met Adobe DRM is een formaat voorzien van DRM beveiliging van Adobe. DRM staat voor Digital Rights Management en dit is een techniek om het illegaal kopi�ren van digitale bestanden tegen te gaan.
  • Bestandsgrootte : 12280 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Uitgeschakeld