Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collega’s brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn dat je kunt terugvallen op beproefde modellen, zodat je geen belangrijke zaken over het hoofd ziet en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Maar het is niet altijd eenvoudig om deze modellen te vertalen naar jouw eigen situatie. Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat je er direct mee aan de slag kan. Want uiteindelijk wil je de strategische denkbeelden vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek pas volledig in combinatie met gemakkelijk te downloaden interactieve worksheets en checklists van de modellen op www.marketingmodellen.nl. Deze derde herziene editie is uitgebreid met een extra deel waarin strategie ontwikkeling via businessmodelinnovatie centraal staat. Daarnaast is deze editie voorzien van talloze actuele praktijkvoorbeelden en een aantal nieuwe modellen, zoals: • Business Model Canvas • Waardepropositie Ontwerp • Service Design Thinking • Lean Start-up methode • OGSM (Objectives, Goals, Strategy, Measures)
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook In leestlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Marleen Bekkers, Yousri Mandour
  • Uitgeverij : Boom
  • ISBN : 9789461278371
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 225
  • Verschijningsdatum : 17-03-2016
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 3454 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld