Foundations Van Itil V3

  • Nederlands
Het best verkochte handboek over ITIL Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training. Hoofdindeling van dit boek: DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus De servicelevenscyclus: concept en overzicht Levenscyclusfase: Servicestrategie Levenscyclusfase: Service-ontwerp Levenscyclusfase: Servicetransitie Levenscyclusfase: Serviceproductie Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering DEEL 2: Functies en processen Inleiding functies en processen Functies en processen in Servicestrategie Functies en processen in Service-ontwerp Functies en processen in Servicetransitie Functie en processen in Serviceproductie Functies en processen in Continue serviceverbetering Reacties op vorige edities van dit boek: .als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder. .dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden. .geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken.leest gemakkelijk weg.geen poespas. dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek. .. complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker. This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail: Service Strategy Service Design Service Operation Service Transition Continual Service Improvement French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009
31,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
31,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Uitgeverij : Van Haren Publishing
  • ISBN : 9789087539887
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : 15-12-2011
  • Formaat :
    ePub met Adobe DRM
    ePub met Adobe DRM is een formaat voorzien van DRM beveiliging van Adobe. DRM staat voor Digital Rights Management en dit is een techniek om het illegaal kopi�ren van digitale bestanden tegen te gaan.
  • Bestandsgrootte : 8606 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Uitgeschakeld
  • Serie : Best practice