Gamification in de klas-   eReader eBook

Sem van Geffen • eBook

€ 25,99

Direct downloaden

Gratis verzending

Gamification in de klas is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden geïntegreerd in een rijke context met haalbare, uitdagende opdrachten. Voor het gamificeren van leersituaties dienen zich diverse opties aan: van een eenvoudig, aangepast bordspel met geïntegreerde leerinhoud tot een complete game-ervaring inclusief storytelling en differentiatie. Gamification biedt docenten, studenten van lerarenopleidingen en onderwijskundig ontwikkelaars een uitgelezen kans om lessenreeksen te bedenken of te herontwerpen. Wat zijn de mogelijkheden? Introduceer een nieuw project of vernieuwd thema als game in de klas. Maak gebruik van een toegankelijk repertoire vol handige tips van professionals en inzichten uit onderzoek naar gamification. Koppel praktijkonderzoek aan de interventie in de klas en evalueer de effecten van gamification op motivatie. Al deze stappen worden behandeld in dit gedegen, vlot geschreven boek. Benieuwd wat jij in de klas met gamification kunt doen? Met dit boek kun je meteen aan de slag!

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Sem van Geffen
UitgeverijSchool Voor De Toekomst
ISBN9789078300052
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's108
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF
Adobe PDF is een formaat van Adobe Systems. Het is een veel gebruikt formaat voor op de computer, maar wordt ook ondersteund door vrijwel elke e-reader en tablet.
Bestandsgrootte13258 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten