Het lingeriedenken-   eReader eBook

Rob van Vuure • eBook

€ 9,99

Direct downloaden

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Vivas rubriek AnyBody? Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product. Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de dos and donts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Rob van Vuure
UitgeverijAmbo|Anthos
ISBN9789026322228
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's333
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte14790 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten