Het membership-model-   eReader eBook

Robbie Kellman Baxter • eBook

€ 18,99

Direct downloaden

Het membership-model is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Boekenadvies op maat

eci adviseert op basis van inhoud, genre en stijl

Enthousiast over dit boek?

Dan raken deze boeken je ook

Of zoek je andere…

  • toegankelijke managementboeken
  • leesbare boeken waar je iets van opsteekt

Details:

Auteur(s)Robbie Kellman Baxter
UitgeverijBusiness Contact
Vertaler(s)Robert Neugarten
ISBN9789047008989
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's224
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte3294 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten