Het moment van inzicht

Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.
17,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
17,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen
  • Uitgeverij : Business Contact
  • Vertaler(s) : Vanja Walsmit
  • ISBN : 9789047006046
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 165
  • Verschijningsdatum : 17-04-2014
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 402 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld