Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Hoe bereidt je een paard?

Over de armen uit de mouwen steken, diarree gevallen, doorcommuniceren en ander leed Dit is een compact en met humor geschreven boekje voor taalgebruikers die willen weten hoe het ook alweer zit met hen en hun, met hoofdletters en kleine letters, die willen weten hoe je managersjargon en onnodig Engels vermijdt, enzovoort. Friederike de Raat was drie jaar lang hoofd van de eindredactie van NRC Handelsblad en nrc.next. In die tijd kwam ze taalfouten in alle soorten en maten tegen hilarische, vreselijke, onnodige en onverwachte. In de hoop anderen aan het denken te zetten over taal en taalfouten en hen te helpen, schreef zij dit boekje. Handig voor op je bureau, grappig om cadeau te geven en fijn wanneer je erachter komt dat je het altijd al goed deed.
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Friederike de Raat
  • Uitgeverij : Nieuw Amsterdam
  • ISBN : 9789046812730
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 101
  • Verschijningsdatum : 19-02-2013
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 620 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld