Inleiding marketing-   eReader eBook

Stefan Renkema • eBook

€ 24,99

Direct downloaden

Gratis verzending

Inleiding marketing is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Inleiding marketing is de opvolger van Marketing. De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Extra materiaal voor docenten Het extra materiaal dat voor docenten wordt ontwikkeld zal eind augustus 2015 beschikbaar zijn. Doelgroep Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Stefan Renkema
UitgeverijBoom Lemma Uitgevers
ISBN9789461276650
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's205
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte75158 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten