Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Integrated communication

Integrated communication explains a new approach of communication and focuses on the communication needs of profit and non-profit organisations and their social environment. The authors outline three domains: concern, internal and marketing communication, described from the starting point of the communication needs of organizations. Subsequently, an integral approach is used to discuss information processing by the receiver, communication research, organisation of communication, and communication in an international perspective. The theoretical basis is clarified by means of case studies and assignments. This book is also available in a Dutch version, Geïntegreerde communicatie.
30,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
30,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Henny Schoemaker, Marieta Vos
  • Uitgeverij : Boom Lemma Uitgevers
  • ISBN : 9789460942976
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : 05-09-2011
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 6081 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld