Jugaad Innovatie-   eReader eBook

Navi Radjoe • eBook

€ 19,99

Direct downloaden

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

De tijd van top-downstrategieën en dure R&D-projecten is voorbij. Jugaad is de nieuwe manier van innoveren, het is de kunst van het herkennen van kansen in de lastigste omstandigheden en op een vindingrijke manier oplossingen bedenken met gebruikmaking van eenvoudige middelen. Het is daarmee de perfecte aanvulling op strak gestructureerde innovatieprocessen zoals Six Sigma. Echte vernieuwing vindt alleen nog bottom-up plaats en komt uit nieuw opkomende economieën aan de andere kant van de wereld. Jugaad is Hindi voor 'ingenieuze en slim geïmproviseerde oplossing'. Het heeft alles te maken met vindingrijkheid. Dit boek laat westerse ondernemers en managers ter inspiratie kijken naar India, China en Afrika voor een revolutionaire, nieuwe aanpak van innovatie. De auteurs laten zien hoe de zes belangrijkste principes van jugaad-innovatie leiden tot spectaculaire groei in andere werelddelen. Ze laten zien hoe deze principes ook succesvol toegepast kunnen worden in het Westen. Belangrijke bedrijven als Apple, Google, Facebook en PepsiCo gebruiken jugaad-innovatie al om sneller, goedkoper en beter te innoveren. En te winnen. Zes succesvolle principes om sneller, goedkoper en beter te innoveren. Inclusief aanwijzingen voor toepassing in uw organisatie. Met praktijkvoorbeelden van internationale koplopers op het gebied van innovatie. `Vergeet Scrum, lean en agile. Jugaad is een combinatie van het beste aan projecttechnieken met Indiase managementfilosofie. Verplichte kost voor elke manager die voorop wil lopen in de best practices van topbedrijven als Tata, 3M en GE. Jaspar Roos, Chief Inspiration Officer, ABN AMRO `Jugaad is a new way of living for all societys change agents. For the creators of innovations that disrupt the status quo and transform our world for the better, focussing on impact first while being financially healthy. Han Hendriks, co-founder Kirkman Company, YSE, We Beat The Mountain and Aim For The Moon Navi Radjou is innovatie- en strategiedeskundige in Silicon Valley. Jaideep Prabhu is directeur van het Centre for India & Global Business in Cambridge. Simone Ahuja werkt in Minneapolis en Mumbai als adviseur op het gebied van marketing, strategie en innovatie.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Navi Radjoe
UitgeverijVan Duuren Management
ISBN9789089651686
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's320
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1239 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten