Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie-   eReader eBook

Joost Scholten • eBook

€ 20,00

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. De centrale themas hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Joost Scholten
UitgeverijBoom Lemma Uitgevers
ISBN9789460943799
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte3992 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten