Marketingstrategie in ontwikkeling-   eReader eBook

Anton Klop • eBook

€ 31,99

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling. In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Daarbij wordt stap voor stap gewerkt aan een nieuwe waardestrategie, op basis waarvan een managementbeslissing of commercieel beleid gemaakt kan worden. Er is extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in de praktijk van het midden- en kleinbedrijf. Op de bijbehorende website staan voor hen een zelftoets en casus met opdrachten. Voor docenten zijn richtantwoorden, toetsvragen en PowerPointpresentaties beschikbaar.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Anton Klop
UitgeverijCoutinho
ISBN9789046962480
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's223
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF
Adobe PDF is een formaat van Adobe Systems. Het is een veel gebruikt formaat voor op de computer, maar wordt ook ondersteund door vrijwel elke e-reader en tablet.
Bestandsgrootte55366 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten