Opdrachtgever tevreden

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers Het boek geeft antwoord op vragen als: * Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? * Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt? * Wat doe je als anderen je advies niet willen horen? * Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking? * Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond? Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner? Maarten van Os en Jan Willem van den Brink houden ervan als professionals en opdrachtgevers hun doelen bereiken en daarbij lekker samenwerken. Als mensen met plezier hun vakkennis inzetten en vrolijk zeggen waar het op staat. De afgelopen jaren hebben ze duizenden inhoudelijk sterke professionals in vele organisaties geholpen bij het vinden en tevreden houden van klanten. Ze zijn beiden vennoot van Dreamfactory.
14,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
14,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Jan Willem van den Brink, Maarten van Os
  • Uitgeverij : Academic Service
  • ISBN : 9789462201477
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 131
  • Verschijningsdatum : 16-02-2015
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 7134 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld