Praktijkonderzoek in marketing en communicatie-   eReader eBook

Boudewijn Raessens • eBook

€ 26,99

Direct downloaden

Gratis verzending

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven. Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor dataverzameling en het analyseren daarvan. Ook ondersteunt het je bij de totstandkoming van het schriftelijk eindproduct: een advies in de vorm van een onderzoeksrapport of scriptie. De theorie is geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk. Op de website bij het boek staan onder andere kennisclips en voorbeelden van data-analyse. Voor de docent zijn er PowerPointpresentaties, toetsvragen en cases beschikbaar.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Boudewijn Raessens
UitgeverijCoutinho
ISBN9789046962787
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's198
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF
Adobe PDF is een formaat van Adobe Systems. Het is een veel gebruikt formaat voor op de computer, maar wordt ook ondersteund door vrijwel elke e-reader en tablet.
Bestandsgrootte1746 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten