Retaildenkers Fresh place

`What makes the La Place concept unique, is its general transparency about how the food is produced, the transparency in the overall supply chain and the level of engagement between the cook or server whos helping the customer in making his choice. Michiel Bakker, director Global Food Services, Google Inc. The Dutch fresh food concept La Place has the ambition to become a global retail chain. Owned by Sun Capital it has the resources. Over the past 25 years the brand has won international acclaim from food lovers, retail experts and competitors. Its restaurants and cafés promise freshly prepared products, front cooking, natural ingredients, local sourcing and dedicated staff. La Place has won since 1987 the hearts and appetits of millions of customers through all walks of life, young and old. Now La Place is hungry to wet the appetites of consumers worldwide, opening stores in Europe, South East Asia and the Middle East. La Place is entering the US market, opening a La Place restaurant in Googles New York office. This book presents an indepth analysis in the rationale behind the fresh food concept, based on extensive interviews with founder Paul Bringmann, an internationally respected food pioneer.
4,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
4,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Maarten Beernink, Rupert Parker Brady
  • Uitgeverij : Het Boekenschap
  • Vertaler(s) : Josee Koning
  • ISBN : 9789490085544
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 77
  • Verschijningsdatum : 13-08-2014
  • Formaat :
    ePub
    ePub is een open standaard formaat voor eBooks. Dit formaat wordt door praktisch alle e-readers en e-reader apps op tablets behalve de Amazon Kindle ondersteund.
  • Bestandsgrootte : 12558 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld
  • Serie : Retaildenkers