Social media marketing voor zzp'ers (e-boek)

Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee. Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche. 'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt. Nu kun je er niet meer omheen want Van der Meer toont je de weg. De enige klacht die je over dit boek zou kunnen hebben, is dat je geen excuus meer hebt om daadwerkelijk wat te gaan dóen met je social media marketing'. Bart Flos, auteur, anti-klaagcoach en veranderadviseur 'Klanten zijn gek op gaten, en hebben liever geen boren. Anders gezegd: Klanten zijn op zoek naar oplossingen en niet zo zeer naar jouw producten en diensten. Marlies laat in dit boek op een zeer praktische manier zien, hoe je het verschil maakt en klanten voor je wint'. Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker 'Dit is een aanstekelijk business-boek voor de ZZP'er. Uitstekende tips en ideeën voor het overtuigen van klanten met new school marketing. Marlies van der Meer weet waar ze over praat. Lezen!' Aartjan van Erkel, auteur van Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar? Marlies van der Meer, eigenaar van Meer Advies, schreef een Twitter-checklist voor 75 Checklisten voor de nieuwe manager. Dankzij social media benaderen klanten haar voor blog- en boekcoaching, kwam zij in contact met haar uitgever en gaf zij verschillende interviews.
16,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
16,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Marlies van der Meer
  • Uitgeverij : Van Duuren Management
  • ISBN : 9789089651136
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 168
  • Verschijningsdatum : 29-11-2011
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 816 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld