Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

The Editorial Age

A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS,BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are shrinking. These trends force journalism and advertising to blend. The Editorial Age ushers in a new era, and introduces: pioneering brands that earn attention and credibility by producing media of journalistic quality, including Acne, Google, Mr Porter, Weight Watchers, and Louis Vuitton Moët Hennessy. emerging media companies that combine independent publishing with creative services for brands, including VICE, Forbes, Monocle and The Church of London. essential principles to safeguard journalistic integrity, protect the public, and avoid damaged reputations. This book shows the importance of independent thinking, editorial talent, and an original voice to survive in tomorrows media industry. It clarifi es expressions like branded content, customer media, content marketing, branded journalism and native advertising. Amsterdam-based journalist Ebele Wybenga (1987) writes about contemporary culture, brands, and advertising. He contributes to the weekend edition of newspaper NRC Handelsblad and is a columnist for Adformatie, the journal of the Dutch advertising and media industry.
18,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
18,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Ebele Wybenga
  • Uitgeverij : Adfo Books
  • ISBN : 9789491560118
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 136
  • Verschijningsdatum : 10-07-2013
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 2960 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld